Hoplala: piwo, które pokochały tysiące Polek. Ambitne młode kobiety postanowiły rzucić wyzwanie branży, która wciąż pozostaje zdominowana przez męski punkt widzenia. I udowodniły, że paniom nie wystarcza już picie piwa z sokiem, a szacunek do klientów procentuje. Kiedy myślimy o piwie dla kobiet, na myśl przychodzą nam słodkie owocowe smaki lub tradycyjny napój, ale z dodatkiem soku. Kobiety, które stoją za piwem Hoplala, zapragnęły czegoś więcej. Jednak, zamiast czekać z założonymi rękami, same zakasały rękawy i wzięły się do roboty. W ten sposób dały życie marce, której nie sposób pomylić z żadną inną.
Piwo to ulubiony trunek wielu młodych osób. Wymyślane są gry, zabawy, a także zakłady z napojem procentowym. Młodzi ludzie uczestniczyli także w piwnym chellengu, gdzie prześcigali się w czasie wypitego kufla. Na odważny zakład zdobył się chłopak, który zapewne był pewny swojej wygranej, jednak walka była naprawdę wyrównana. Moda na picie piwa „na hejnał” najwyraźniej ciągle trwa, a młodzież podczas imprez nie odmawia sobie dobrej zabawy z napojem alkoholowym. Zakłady stały się powszechne i jak z wielu historii wiemy, nie zawsze mają pozytywne zakończenie. Jak było w tym przypadku?