Kobieta, która nie wstydzi się swojego naturalnego owłosienia, w dalszym ciągu wzbudza masę kontrowersji. Najnowsza akcja społeczna marki Billie po raz kolejny namawia płeć piękną, by zaakceptowały same siebie. Tym razem chodzi o to, by przestały mieć opory przed pokazywaniem wąsika. Kampania ta wywołuje naprawę skrajne reakcje. Eksponowanie owłosienia, pomimo tego, że coraz bardziej lansowane, w dalszym ciągu budzi liczne kontrowersje społeczne. Marka Billie, czyli producent maszynek do golenia na każdym kroku przypomina kobietom o tym, że ich naturalność jest naprawdę piękna. To właśnie ona czyni nas wyjątkowymi i niepowtarzalnymi jednostkami!
Ideał kobiecego piękna co jakiś czas się zmienia. Na jego kształt wpływają m.in. celebryci z pierwszych stron gazet i trendy w makijażu. Aktualne urodowym guru Instagrama jest Kylie Jenner. 21-latka z idealnie wyrysowanymi brwiami, wydatnymi ustami i perfekcyjnie wykonturowaną twarzą inspiruje miliony kobiet na całym świecie. Tylko czy to na pewno dobry kierunek? Ideał kobiecego piękna nie powinien mieć jednego oblicza. Prawdziwe piękno tkwi przecież w różnorodności. Choć idealnie wygładzona kryjącym podkładem twarz i podkreślone bardzo ciepłymi kolorami oko może się podobać, to łatwo o efekt przerysowania. Zwłaszcza w przypadku delikatnej słowiańskiej urody. Czy ideał kobiecego piękna, który przywodzi raczej na myśl gorący Dubaj lub kraje Ameryki Południowej na pewno jest dla nas najlepszy?