Kobiety, które nie wstydzą się wąsika. Najnowsza akcja społeczna wzbudza skrajne reakcje
Kobieta, która nie wstydzi się swojego naturalnego owłosienia, w dalszym ciągu wzbudza masę kontrowersji. Najnowsza akcja społeczna marki Billie po raz kolejny namawia płeć piękną, by zaakceptowały same siebie. Tym razem chodzi o to, by przestały mieć opory przed pokazywaniem wąsika. Kampania ta wywołuje naprawę skrajne reakcje.
Eksponowanie owłosienia, pomimo tego, że coraz bardziej lansowane, w dalszym ciągu budzi liczne kontrowersje społeczne. Marka Billie, czyli producent maszynek do golenia na każdym kroku przypomina kobietom o tym, że ich naturalność jest naprawdę piękna. To właśnie ona czyni nas wyjątkowymi i niepowtarzalnymi jednostkami!
Kobieta nie powinna pokazywać swojego owłosienia?
Z tym stereotypem już od lat stara się walczyć marka Billie. W swoim najnowszym spocie pokazują kobiety, które nie wstydzą się swojego wąsika. Co więcej, starają się go zapuścić i wyeksponować.
Kobieta wstydząca się wąsika to już przeszłość!
Tego typu działania mają pomóc kobietom w zaakceptowaniu samych siebie. Przecież owłosienie górnej wargi w mniejszym lub większym stopniu dotyczy każdej z nas. Pod żadnym pozorem nie powinnyśmy się jej wstydzić i na siłę się jej pozbywać.
– To wciąż głęboko zakorzeniony temat tabu, o którym bardzo rzadko się mówi. Dlatego postanowiliśmy poruszyć go w naszej kampanii – mówiła w jednym z wywiadów Georgina Gooley, współzałożycielka marki Billie.
Dodajmy jeszcze, że kampania jest częścią akcji #Movember2019. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości mężczyzn na temat profilaktyki raka jąder i prostaty.
Akcja wzbudziła wiele kontrowersji
Mimo tego, że akcja wzbudza masę kontrowersji, kobiety po raz kolejne są zachwycone kreatywnością i pomysłowością marki.
-Jestem zachwycona. Mam nadzieje, że w przyszłości takie akcje społeczne będą pojawiać się jeszcze częściej- napisała jedna z Internautek.
-Wspaniała akcja! Brawo Billie! Dlaczego mamy wstydzić się swojego naturalnego owłosienia? Przecież właśnie to czyni nas wyjątkowymi. I proszę, nie zapominajcie o tym drogie panie!- dodała kolejna.
-Ta marka nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać! Ciesze się, że poruszają tak ważne problemy społeczne- spuentowała kolejna.
ZOBACZ KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ:
ZOBACZ TEŻ:
- Nie zobaczymy już Ryanaira w Polsce. Odważny krok firmy
- Legendarny polski muzyk został ojcem w wieku 15 lat. Szybko zostawił matkę i dziecko
- Tuż przed ślubem kazała stawić się przyszłej synowej w opuszczonej fabryce. Powód wyjawiła na miejscu
- Woda utleniona do ucha na przeziębienie. Hit czy kit? Wyjaśniamy
- Mąż Anny Dymnej zmarł tragicznie 40 lat temu. Właśnie ważne materiały ujrzały światło dzienne
- Koszmar 80-letniego męża Doroty Segdy. Gwiazda polskich seriali zdruzgotana, straszne