Lifestyle.Lelum.pl > Marcin Grabowski

Marcin Grabowski

Taco Hemingway
30.07.2018 14:00 Polska marka bezprawnie wykorzystała wizerunek Taco Hemingwaya?

Internet to niebezpieczne narzędzie. Ostatnio burzę w polskim internecie wywołał komentarz pod zdjęciem założyciela wytwórni Asfalt, z którym współpracuje Taco Hemingway. Chodziło o wykorzystanie jego wizerunku przez jedną z polskich marek. Internauci są podzieleni, a jakie jest wasze zdanie? Taco Hemingway to muzyk, który przez ostatnie kilka lat dorobił się sporej grupy fanów. Jego pierwszy krążek Trójkąt Warszawski, stał się prawdziwą rewolucją na rynku hip-hopowym. W kwietniu wydał on kolejną płytę przy współpracy z raperem Quebonafide, która dosłownie zmiażdżyła konkurencję i stała się prawdziwym hitem. Wakacje bez wątpienia należą do Tamagotchi i kawałka Kryptowaluty, dwóch singli, które promują całą płytę o nazwie Soma 0,5. Teraz w internecie wywołała się ogromna burza, która może nieco popsuć wizerunek Taco. Marcinowi Tytusowi Grabskiemu, założycielowi wytwórni Asfalt Records, postanowił zaatakować właścicieli polskiej marki ZUO CORP+ na Facebooku, po tym, jak ta pochwaliła się, że w jednym z teledysków Taco nosi ich golf.