Biedronka od 15 czerwca wprowadza na swoje półki produkty kultowej marki. Dyskont powtarza swój krok sprzed roku, kiedy to wspomniana marka cieszyła się wielkim zainteresowaniem klientów. W tym tygodniu rusza kolejna sprzedaż produktów tej wyjątkowej marki odzieżowej.Biedronka stara się zawsze dostosować do potrzeb swoich klientów. Przed nami lato, wakacje i przydadzą nam się letnie klapki. Jeszcze lepiej jeśli będą stanowiły miłe wspomnienie przeszłości i dodatkowo będą miały modowy sznyt, bo tak przecież jest z niekwestionowaną marką Kubota.
Klapki KUBOTA to już klasyk. Znane bardziej z prześmiewczych memów czy żartów kultowe klapki wracają do łask. To już nie obciach. Od tego lata znowu będą modne. Firma reaktywuje swoją działalność na dobre. Klapki i skarpety z logo firmy do nabycia będą już od czerwca 2018. Fani lat 90 nie mogą się doczekać. W rozmowie z Gazetą Wrocławską nowi właściciele marki tłumaczą, dlaczego zdecydowali się reaktywować zapomnianą już markę. – Piankowe klapki już od dwóch dekad odziewają stopy Polaków. Sami doznaliśmy rozkoszy stąpania w sygnowanym plastikowym logo obuwiu i wiemy jak wiele ta magiczna nazwa znaczy dla Polaków. Z pełnym błogosławieństwem twórców, reaktywujemy kultową markę Kubota. Chcemy przywrócić Polakom nasze „dobro narodowe” – opowiadają nowi właściciele marki.