Dziennik „Rzeczpospolita” w dzisiejszym (21 września) wydaniu opublikował informacje o specjalnej kampanii społecznej, która ma przygotować Polaków na rosnące ceny prądu. Media czekają na oficjalne potwierdzenie tych doniesień. Mówi się, że kampania ma przygotować Polaków na wyższe ceny. „Rzeczpospolita” informuje, że kampanię miał zamówić Polski Komitet Energii Elektrycznej. PKEE jest reprezentantem interesów sektora energetycznego w Polsce. Dziennik dotarł do dyrektora ds. komunikacji tej instytucji. Maciej Kość powiedział dziennikarzom Rzeczpospolitej, że PKEE planuje „zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom, jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki”.
Grażyna Wolszczak zdobyła się ostatnio na wyznanie, którego chyba nikt się po niej nie spodziewał. Aktora została ambasadorką kampanii dotyczącej depresji, która ujrzała światło dzienne w czwartek 2 lipca. – Popełniłam wszystkie błędy, które mogłam popełnić — powiedziała gwiazda Na Wspólnej. Czy kobieta również przeszła chorobę? Mamy informacje w tej sprawie. Grażyna Wolszczak to jedna z tych gwiazd, które bardzo pilnie strzegą swojego życia prywatnego. Aktorka żadko kiedy udziela tak osobistych wywiadów. Tym razem miała dobry powód, chodzi o problem depresji.
Kobieca figura ma wiele twarzy. Udowodniła to marka Aerie, która do swojej kampanii wykorzystała 60 modelek o różnych kształtach. Musicie to zobaczyć. Marka Aerie to założona w 2006 marka, oferująca bieliznę dla kobiet w przedziale wiekowym 15-22 lat.