Znana sieć wprowadza ”neutralne płciowo” ubrania dla dzieci. Na metkach znajdzie się tylko jedna informacja
Belgijska sieć JBC rezygnuje z podziału ubrań z działu dziecięcego na dziewczęce i chłopięce. Marka chce, aby dzieci mogły nosić to, co naprawdę im się podoba. Na metkach pozostaną jedynie oznaczenia dotyczące wieku.
Neutralne ubrania mają przestać wspierać stereotypy oraz podział na rzeczy ”dziewczęce” i ”chłopięce”. Jeśli na przykład chłopcu podoba się koszulka z kwiatami, może ją kupić i to jest w porządku — na antenie Radia 1 powiedziała menedżerka agencji PR MMBSY, która współpracuje z JBC.
Koniec z podziałem na płeć. Ubrania bez oznaczeń
— To coś więcej niż kampania marketingowa, ponieważ JBC jasno daje do zrozumienia, że chce wspierać ludzi w ich własnym rozwoju i dążyć do równości i wolnych wyborów, a także wzmacniać dzieci w ich marzeniach. Kiedy przychodzisz do sklepu, nie ma znaku wskazującego na odzież dla chłopców lub dziewczynek — tłumaczyła menedżerka Mie Van Der Auwera.
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
- Kilka wskazówek, aby wyglądać doskonale na zdjęciach z wakacji
- Opalenizna jak u gwiazd? Znamy na to rewelacyjny sposób
- Zdjęcia ze ślubu Cieślak i Miszczaka trafiły do sieci. Niesamowite, w co ubrała się Małgorzata Socha
Źródło: fakt.pl