Zalety franczyzy
Jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA, YASUMI, oferuje aż trzy programy
biznesowe. – Program YASUMI BEAUTY POINT, polecamy w miastach do 40 tys.
mieszkańców. Ma wprawdzie najmniejszą ofertę zabiegową, ale sprawdza się w
mniejszych miejscowościach – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek. –
Program YASUMI EPIL dedykujemy miastom, w których funkcjonuje mała liczba
gabinetów depilacji, gdyż wiodącą usługą jest tu właśnie depilacja, na którą jest popyt w
każdym mieście – kontynuuje Zofia Bydałek. Gabinet YASUMI EPIL świadczy też usługi
pielęgnacji twarzy i ciała, ale w bardzo okrojonym zakresie. – I w końcu program YASUMI
INSTYTUT ZDROWIA I URODY, który jest wybierany najczęściej ze względu na swoją
bogatą ofertę zabiegową. Równie dobrze sprawdza się w dużych i mnie jszych miastach.
Umożliwia wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej. YASUMI
INSTYTUT ZDROWIA I URODY można połączyć z marką MEDESTTETIC i dodatkowo
oferować zabiegi medycyny estetycznej. Takie połączenie cieszy się największą
popularnością, gdyż podwaja wysokość obrotu.
Marka YASUMI istnieje na rynku już 18 lat. Jej popularność wciąż rośnie, a zawdzięcza to
zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Obecnie sieć tworzy 116 gabinetów z ugruntowaną
pozycją. YASUMI ma też własne linie wysokiej jakości kosmetyków i prężnie działający
marketing. Franczyzobiorca tej sieci może być pewien pełnego wsparcia .
Co dostaje franczyzobiorca?
YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów. Stawia na rozwój marki, wie jak ważna jest
współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na wsparcie. Franczyzobiorca
dostaje wszystko, czego na danym etapie potrzebuje, m.in:.
pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu
pomoc przy rekrutacji personelu,
szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców,
komplet materiałów marketingowych,
opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą,
pomoc przy aranżacji salonu,
pomoc przy wyborze sprzętu, kosmetyków,
wiedzę i doświadczenie, by oferować usługi na najwyższym poziomie.
Franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać
błędów i skupić się na rzeczach ważnych, które gwarantują sukces. Co więcej, YASUMI wspiera
franczyzobiorcę tak długo, jak długo tego potrzebuje. – I wcale nie trzeba być kosmetologiem,
by otworzyć salon YASUMI – dodaje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. –
Żeby stworzyć znaną i lubianą markę, trzeba wielu lat ciężkiej pracy i mnóstwo
nakładów finansowych. Franczyza dla inwestora to oszczędność czasu i pieniędzy.
Wchodzisz w rozpoznawalną markę i minimalizujesz ryzyko inwestycji. Zalet
franczyzy jest jednak o wiele więcej.
Franczyza daje poczucie bezpieczeństwa. Kupujesz sprawdzony pomysł, który już odniósł
sukces i wiadomo, że przyciągnie klientów. Budujesz swoją firmę, korzystając z
doświadczenia i wsparcia innych. Musisz jedynie wybrać, do której sieci chciałbyś
dołączyć. Oferta franczyzodawców jest różna. Przed podjęciem decyzji warto wiedzieć,
czego od Ciebie wymagają, a co dostajesz w zamian.