Klienta Lidla zdziwiła reszta wydana mu przez kasjerkę. Sieć przeprasza
W jednej z palcówek sieci sklepów Lidl w Kostrzynie nad Odrą miała miejsce niecodzienna sytuacja. Klient z Niemiec, chcąc zapłacić gotówką za zakupy uzyskał od kasjera informację, że nie ma jak wydać reszty. Po chwili mężczyźnie wydano w zamian 16 kg polskiego bilonu. Sieć przeprasza za zaistniałą sytuację.
Mężczyzna, który był bohaterem sytuacji opisał swoją historię na portalu wiadmoscihandlowe.pl. Tamtejsi dziennikarze skontaktowali się z placówką, w której doszło do wydatku reszty. Jej kierowniczka zaznacza, że taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca.
Klient otrzymał 16 kg bilonu reszty w Lidlu
W Lidlu w Kostrzynie nad Odrą istnieje możliwość płatności zarówno polskim złotym oraz euro, co bardzo ułatwia zakupy naszym zachodnim sąsiadom. Jednego z Niemieckich klientów spotkała tam bardzo nieprzyjemna sytuacja, którą postanowił przekazać mediom.
Otóż po zrobionych zakupach postanowił zapłacić gotówką w euro, jednak usłyszał od kasjera, że nie ma możliwości wydania mu należytej reszty i zaproponował mu wymianę waluty w pobliskim kantorze. Po chwili do dyskusji miał dołączyć kierownik oddziału.
Sytuacja skończyła się tak, że klient otrzymał 16 kg bilonu, a portal wiadomoscihandlowe.pl otrzymał od bohatera sytuacji zdjęcie wydanej mu gotówki. Lidl przeprosił za zaistniałą sytuację.
W związku z tym dziennikarze serwisu skontaktowali się z przedstawicielami sieci, a rozmówczyni miała przekazać, że taki przebieg zdarzeń nigdy nie powinien mieć miejsca. Od teraz mają zwracać szczególną uwagę na to, by w tamtejszych kasach była odpowiednia ilość złotówek i euro.
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
- Kilka wskazówek, aby wyglądać doskonale na zdjęciach z wakacji
- Opalenizna jak u gwiazd? Znamy na to rewelacyjny sposób
- Nie żyje ikona kina Melvin Van Peebles
Źródło: o2.pl