Lifestyle.Lelum.pl > Plotki i gwiazdy > Justyna Steczkowska w zachwycającej sesji zdjęciowej. Połączyła siły z marką Panasonic
Zuzanna Siwek
Zuzanna Siwek 04.11.2019 22:56

Justyna Steczkowska w zachwycającej sesji zdjęciowej. Połączyła siły z marką Panasonic

mat. prasowe

Justyna Steczkowska, ikona polskiej sceny muzycznej, wzięła udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej inspirowanej najnowszą trasą koncertową Maria Magdalena i światem muzyki Panasonic. Markę i wokalistkę łączy wrażliwość na piękno, ponadczasowa elegancja i wysublimowane poczucie stylu.

Niezwykłe zdjęcia autorstwa Marka Sobkiewicza zostały zrealizowane w ramach kampanii słuchawek RP-HTX90 Panasonic. Sesja zdjęciowa zapowiada wspaniałą współpracę z artystką, która zaprasza do swojego wyjątkowego, muzycznego świata – powiedziała Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Justyna Steczkowska w pięknej sesji

Bezprzewodowe, nauszne słuchawki Panasonic RP-HTX90 to połączenie klasycznej stylistyki z najnowszą technologią audio. Funkcja redukcji szumów pozwala w pełni zanurzyć się w muzyce. Eleganckie, ponadczasowe wzornictwo oraz kolorystyka sprawiają, że słuchawki stanowią doskonałe dopełnienie stylu każdego wielbiciela dobrej muzyki.

Pełna klasy i elegancji twórczość Justyny Steczkowskiej, ambasadorki Panasonic w Polsce, a także jej przekonania oparte na wnikliwej obserwacji świata, wpisują się idealnie w strategię marki opartą na haśle „A Better Life. A Better World”.

Uważam, że na świecie zaczyna być coraz więcej szlachetnych intencji wyznaje Justyna Steczkowska odnosząc się do hasła przewodniego marki Panasonic.

Justyna Steczkowska w niezwykłej sesji.

O firmie Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w opracowywaniu zróżnicowanych technologii elektronicznych oraz rozwiązań z zakresu elektroniki powszechnego użytku, wyposażenia domów i motoryzacji, przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, objęła zasięgiem swojej działalności cały świat i obecnie zarządza 591 filiami oraz 88 przedsiębiorstwami stowarzyszonymi.

W roku finansowym zakończonym 31 marca 2018 r. zanotowały one skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,4 miliarda euro. Poświęcając się tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje w różnych grupach produktowych, firma wykorzystuje swoje technologie, aby zapewnić klientom lepsze życie i lepszy świat.

ZOBACZ ZDJĘCIA I WIDEO: