Cichopek już żałuje tego zdjęcia? Kpinom nie ma końca
Po utracie pracy w programie “Pytanie na Śniadanie” Katarzyna Cichopek zapewniała, że nie będzie miała problemów ze znalezieniem pracy. Zachowała bowiem angaż w serialu “M jak miłość” i zapowiedziała kolejne projekty. Również jej wysokie zasięgi na Instagramie pozwalają jej na dodatkowy zarobek. Ostatnia z reklam opublikowanych na jej profilu nie przypadła jednak do gustu jej fanom.
Katarzyna Cichopek opuściła jedno z miejsc pracy
Aktorka znana jest ze swojej działalności telewizyjnej, bowiem we wrześniu 2020 roku objęła stanowisko prowadzącej program “Pytanie na Śniadanie” . Tworzyła tam parę z Maciejem Kurzajewskim , który po czasie stał się również jej partnerem w prywatnym życiu. Sielanka na kanapie śniadaniówki nie trwała jednak wiecznie , a to wszystko ze względu na przegłosowanie przez Sejm uchwały związanej z rzetelnością i bezstronnością mediów publicznych .
Na skutek zdarzeń, które spowodowały działania parlamentu, w Telewizji Polskiej doszło do szeregu zmian . Niektóre z nich dotyczyły formatu “Pytanie na Śniadanie” emitowanego w TVP2. Wszyscy prezenterzy, którzy prowadzili ten program, zostali zwolnieni i zastąpieni nowymi twarzami. Tym sposobem Katarzyna Cichopek straciła jedno z miejsc pracy , które z pewnością były częścią składową jej bezpieczeństwa finansowego.
Czy aktorka ma problem z zatrudnieniem?
Kiedy media obiegła wieść o rozwiązaniu współpracy z dotychczasowymi prowadzącymi format “Pytanie na Śniadanie”, fani Katarzyny Cichopek i Macieja Kurzajewskiego — który również stracił pracę przy programie — zastanawiali się, czy taki stan rzeczy wpłynie na ich płynność finansową . Para uspokajała wówczas obserwatorów w mediach społecznościowych, zapewniając, że czeka ich wiele projektów. Aktorka wciąż jest zaangażowana w produkcję serialu “M jak miłość” .
Nie jest to jednak jedyne źródło dochodu Katarzyny Cichopek . Dzięki zasięgom, które zdobywa w swoich mediach społecznościowych, może ona pozwolić sobie na prowadzenia różnych działań reklamowych na swoim profilu na Instagramie. Ze względu na to, że w tym serwisie aktorkę obserwuje niemal 600 tysięcy osób, możliwości na usprawnienie płynności finansowej w ten sposób mogą być wysokie.
ZOBACZ TEŻ: Partnerka Marcina Hakiela wprost o relacji z Kasią Cichopek
Ta współpraca reklamowa nie przypadła do gustu fanom
W ostatnich dniach na profilu Katarzyny Cichopek pojawiła się kolejna publikacja, która pełni formę reklamy . Chodzi o jeden z cateringów dietetycznych, który jest dostępny na rodzimym rynku. W ostatnich latach tego typu formy zamawiania posiłków do domu stały się wyjątkowo popularne ze względu na zmiany w trybie życia i organizacji czasu wielu Polaków.
Fakt, że aktorka podjęła się reklamowania tego produktu, nie umknął uwadze obserwatorów . Niektórzy z nich nie ocenili tej współpracy pozytywnie, zarzucając Katarzynie Cichopek zachwalanie cateringu, który wcale nie wygląda apetycznie . Inni zwrócili uwagę na to, że w ostatnim czasie reklamy w serwisie Instagram pojawiają się zdecydowanie częściej niż wcześniej .
- Jeśli karmią tak jak na talerzu to masakra
- Te współprace reklamowe są już wkurzające, aż się nie chce śledzić profilu, nic ciekawego i wartościowego, same reklamy
- Najbardziej apetycznie wygląda na tym zdjęciu pudełko.
- Dosłownie sprzedała Pani się za kilka srebrników...