Uciążliwe zachowanie klientów Biedronki i innych sklepów
Sposoby na zaoszczędzenie pieniędzy podczas codziennych zakupów robią prawdziwą furorę w sieci. Niezależnie od sklepu, w Internecie znajdziemy sposób praktycznie na każdą promocję. Ten trik w sieci Biedronka jest prawdziwym hitem. Jest też zmorą dla pracowników.
Klienci Biedronki nie nadążają z pakowaniem zakupów
Najczęściej pojawiającym się problemem, na który skarżą się klienci sieci Biedronka, to zbyt szybkie skanowanie produktów przez pracowników.
Kto z nas nie miał takiego problemu? Jednym z trików, który może pomóc w tej sytuacji jest ustawianie towarów na taśmie, w większych odległościach od siebie.
Jest jednak jedno “ale”. Takim zachowaniem z pewnością zirytujemy niejednego klienta stojącego za nami w kolejce. Takie ustawianie towarów wydłuża bowiem czas ich skanowania.
60 mln złotych kary dla Biedronki. Wszystko przez wprowadzanie konsumentów w błąd 40 ton ubrań w akcji sieciówki. Biedronka ujawniła wynikiProblemy w Biedronce i skargi klientów
Biedronkowe triki i problemy to prawdziwa pożywka dla krytyków tego sklepu. Ci, którzy za dyskontem nie przepadają, chwaląc jednocześnie konkurencję, najczęściej odradzają robienie zakupów w Biedronce. Powód? Bałagan i zbyt dużo towarów gromadzonych w alejkach.
W sieci możemy znaleźć dużo filmików niezadowolonych klientów, którzy skarżą się, że Biedronka nie dba o pozostawienie odpowiedniej ilości miejsca dla klientów. Zwłaszcza tyczy się to matek z wózkami.
Internauci dzielą się między sobą sposobami na tańsze zakupy w Biedronce. Ten jeden sposób zdecydowanie nie przypadnie do gustu pracownikom sklepu.
Sposób na Biedronkę, który nie spodoba się pracownikom
Jednym z nich jest sposób na bułkę i banany. O co chodzi? Klient, by mieć więcej czasu na pakowanie zakupów, na taśmę kładzie każdego banana osobno. Każdy z nich ma osobą naklejkę z kodem kreskowym (po zważeniu).
Tak samo w przypadku bułek. Każdą bułkę wkładamy do osobnego woreczka. Wtedy kasjer dłużej skanuje towar a my mamy czas na spakowanie zakupów.
Pracownicy Biedronki bronią jednak zdrowego rozsądku podkreślając, że trik ten wydłuża nie tylko ich pracę, ale także czas oczekiwania innych klientów.