Triumph Cosy Christmas. Sprezentuj sobie wyjątkową bieliznę na święta
Znowu nadeszła zima, a to najwyższa pora, aby otoczyć się przytulną atmosferą. W okresie świątecznym wygoda to podstawa, aby miło spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi, zrelaksować się i odreagować stres codzienności.
Bez względu na to, czy odpoczywasz przy kominku, czy na kanapie z rodziną – z marką Triumph każda chwila będzie wyjątkowa.
Kolekcja Triumph Cosy Christmas
Nowy biustonosz Body Make-Up Soft Touch idealnie sprawdzi się na spokojne dni w domu, a flanelowe spodnie z czystej bawełny z kolekcji Triumph Loungewear Collection zapewnią niesamowite poczucie wygody.
Biustonosz Body Make-Up Soft Touch w sezonowym odcieniu Sweet Chestnut to najlepszy wybór, jeśli chodzi o wygodę. Jest to model bez fiszbin, wykonany z innowacyjnego, oddychającego materiału 3D Breeze Foam, dzięki któremu jest jeszcze bardziej miękki i lżejszy. Subtelne, satynowe detale nadają bieliźnie świąteczny wygląd.
Spodnie Loungewear Flannel Trousers ze wzorem Woodrose Print to ulubiony strój na spędzenie przytulnego dnia w domu. Spodnie wykonane zostały z miękkiej, czystej bawełny flanelowej z pięknym, kwiecistym wzorem. Elastyczny pas i prosta nogawka gwarantują idealne dopasowanie do ciała podczas słodkiego lenistwa.
Czy wiesz, że…? Biustonosz Body Make Up Soft Touch stworzony jest z wyjątkowego materiału 3D Breeze Foam, aby zapewnić najwyższy poziom komfortu. Dzięki zaawansowanemu projektowi i bezszwowej konstrukcji, biustonosz nie odciska się na skórze i gwarantuje wygodę przez cały dzień. Miseczki zostały pokryte delikatnie szczotkowanym, jakościowym jerseyem, który jest aksamitny w dotyku.
KOLEKCJA DOSTĘPNA W WYBRANYCH SALONACH ORAZ NA WWW.TRIUMPH.COM
O marce Triumph
Od ponad 130 lat Triumph tworzy bieliznę, która wspiera kobiety na całym świecie. Już od 1886 roku twórcy marki poprzez swoje produkty wzmacniają kobiecą pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Firma Triumph International to jeden z największych na świecie producentów bielizny, która jest obecna w 120 krajach i obejmuje dwie główne marki – Triumph® oraz Sloggi®. Firma obsługuje 40 000 klientów hurtowych z całego świata i sprzedaje swoje produkty w 4050 kontrolowanych punktach sprzedaży oraz online. Grupa Triumph jest członkiem globalnej inicjatywy Business Social Compliance Initiative (BSCI).