Tomasz Kammel poparł kampanię LGBT. TVP może nie być zadowolona
Tomasz Kammel opublikował post, w którym wyraził swoje poparcie dla kampanii stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Grupy Stonewall. Bilbordy mają być odpowiedzią na plakaty z przesłaniem antychoice. Plakaty mają również na celu wsparcie nastolatków LGBT.
Tomasz Kammel pracujący w TVP zazwyczaj nie wypowiadał się w kwestiach społecznych, kulturowych, czy politycznych. Ostatnio wyraził swoją opinie w sprawie wspomnianych już bilbordów.
Tomasz Kammel zabiera głos?
Dziennikarz wstawił na Instagram zdjęcie z dwoma plakatami – jeden to dobrze znany ze współczesnej architektury kraju plakat Fundacji Nasze Dzieci – Kochajcie się, mamo i tato , drugi plakat to billboard organizacji Miłość nie Wyklucza i Grupy Stonewall z podpisem Kochajcie mnie, mamo i tato . Na zdjęciu widać również dwie dziewczyny, które trzymają w dłoniach tęczowe obrazy.
– Bardzo przyjemnie widzieć billboardy dwóch tak różnych organizacji, którym chodzi o to samo – o dobro dziecka – napisał Tomasz Kammel w opisie pod zdjęciem.
Instagramowicze żywo komentowali post Tomasza Kammela. – I po karierze w TVP. – Pewnie ma pan już dość tych komentarzy pełnych krytyki… a jednak ciężko się krytykującym dziwić. Bo niestety nie da się tkwić w tym bagnie i jednocześnie próbować stwarzać pozory, że zgadza się też z postulatami drugiej strony. (…) – Pewnie w „Wiadomościach” będzie to skrytykowane, więc niech pan uważa co pisze, bo straci pracę. – pisali pod zdjęciem.
Pozostała część artykułu pod materiałem wideo:
Dziennikarz zazwyczaj nie zabierał głosu w ważnych dla społeczeństwa i kultury sprawach. W przypadku Strajków kobiet napisał enigmatycznie: trzeba mówić nie mądrze, ale i dobrze.
Kochajcie mnie mamo i tato – plakaty
Plakaty stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza i Grupy Stonewall to nie tylko plakaty LGBT, ale odpowiedź na antyrozwodowe plakaty wypuszczone przez Fundację Nasze Dzieci. Mimo prawdopodobnie dobrych chęci Tomasza Kammela – Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacja Nasze Dzieci nie zgodziłyby się w sprawie działania na rzecz wspólnego dobra.
– Zrzucamy się na billboardy w całej Polsce! Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko – w oczach wielu dzieci w Polsce to wciąż nieosiągnięty priorytet. – opowiadają organizatorzy akcji.
Podkreślają również, że 88 procent wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców. 75 procent wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki, a 70 procent nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.
Bilbordy można wesprzeć, wpłacając dowolną kwotę, na portalu pomagam.pl
Zobacz zdjęcia:
Zdjęcie dotyczące plakatów opublikował na swoim Instagramie Tomasz Kammel.
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
- Nowe ważne obostrzenia zostały podane przez Radę medyczną
- Krzysztof Krawczyk napisał poruszające słowa. Zanim trafił do szpitala, zwrócił się do fanów
- Policja zapuka do naszych drzwi w czasie świąt wielkanocnych? Rzecznik policji wyjaśnia
Źródło: plotek.pl