Sylwia Bomba potężnie skrytykowana za reklamę. Dietetyczka użyła najmocniejszych słów
Sylwia Bomba znalazła się w centrum sporej afery. Znana dietetyczka ostro skomentowała reklamę, w której wzięła udział gwiazda programu „Gogglebox. Przed telewizorem”. Padły mocne słowa.
Dietetyczka Paulina Korol, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zajmująca się też psychodietetyką i problemami odżywiania, zrównała z ziemią Sylwię Bombę.
Sylwia Bomba w ogniu krytyki za reklamę: dietetyczka komentuje
Bomba znana jest z tego, że odkąd pierwszy raz wystąpiła w programie „Gogglebox” stacji TTV, przeszła metamorfozę i schudła około 30 kilogramów. Sposoby pozbycia się wagi, jakimi dzieliła się w wywiadach, już wcześniej były krytykowane za szkodliwość.
Wygląda na to, że to, co zrobiła obecnie Bomba, jest jeszcze bardziej niebezpieczne. Gwiazda, szczycąca się obecnie zjawiskową figurą, zareklamowała produkt blokujący apetyt . Forma spotu wzbudziła przerażenie znanej dietetyczki.
Paulina Korol dzieli się w sieci poradami dotyczącymi zdrowego odżywiania, pracy nad sylwetką i racjonalnego odchudzania. Ma też konto na TikToku, na którym nagrywa krótkie filmy edukacyjne.
Na reklamie, w której wzięła udział Bomba, widzimy ją przy stole. Podany jej posiłek gwiazda pozostawia jednak nietknięty – wącha go tylko, po czym sięga po opakowanie produktu, blokującego apetyt. Cały spot sugeruje, że reklamowane suplementy mogą zastąpić posiłek .
To właśnie ten aspekt tak oburzył dietetyczkę. Paulina Korol jednoznacznie określiła tego typu reklamy jako szkodliwe i niebezpieczne społecznie .
– Takie rzeczy powinny być oficjalnie karalne. Ja pracuję z osobami z zaburzeniami odżywiania i ta reklama uświadomi tylko te dziewczyny, które już i tak nie jedzą, że nie muszą jeść, bo mogą sobie zjeść tableteczkę i wszystko będzie dobrze – grzmi dietetyczka.
Korol dodała też, że gwiazdy, biorące udział w reklamach tego typu, zachowują się nieetycznie:
– Firmy biorą do takich reklam osoby, które tanio się sprzedają , bo ogólnie sprzedać się za taką reklamę to jest wstyd. […] Jest wiele innych sposobów, żeby zarabiać pieniądze. Ale zarabianie pieniędzy na robieniu krzywdy ludziom w jakiś sposób nie jest ok – zaznacza dietetyczka.
Poniżej zamieszczamy film, który opublikowała Paulina Korol.
Źródło: paulinakorol.pl, TikTok
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
- Porażka Danuty Holeckiej. Monika Olejnik pokazała, gdzie jest miejsce gwiazdy TVP
- „The Voice Senior”: Po słowach Maryli Rodowicz do uczestnika Brzozowski musiał ratować sytuację
- Jutro wieczorem całe rodziny zasiądą przed telewizorami. Wszyscy włączą Polsat