SQUID i HUAWEI przedstawiają bardziej spersonalizowaną usługę wiadomości w przeglądarce HUAWEI
SQUID z pewnością jest dobrze znaną aplikacją dla wszystkich klientów marki HUAWEI. To dzięki niej są oni na bieżąco ze wszystkimi, istotnymi dla nich tematami. Teraz producenci wychodzą do użytkowników z nową, ulepszoną wersją produktu.
Do aplikacji zostały chociażby dodane nowe kategorie, które mogą interesować wielu użytkowników. Czego dokładnie dotyczą?
SQUID i HUAWEI prezentują nowe rozwiązania
SQUID to aplikacja, która odpowiada za dostarczanie najcenniejszych informacji na stronie startowej przeglądarki na urządzeniach marki HUAWEI. Kategorie tych newsów są w pełni personalizowane, dzięki czemu każdy użytkownik dowiaduje się przede wszystkim tego, na czym najbardziej mu zależy i to w wygodny dla niego sposób.
Teraz do SQUID dodane zostały jeszcze kolejne dziedziny. Są to: Gry i eSport, Finanse oraz Styl Życia. Pierwsza z kategorii jest gratką dla wszystkich miłośników gier wideo. Druga zawiera informacje na temat wydarzeń oraz trendów dotyczących firm, liderów oraz konsumentów z sektora finansowego. Trzecia z kolei pomoże odnaleźć użytkownikom inspiracje z zakresu a zdrowego stylu życia, podróży, mody, a także ciekawe artykuły i filmy twórców internetowych.
Nowościami i samą współpracą z marką HUAWEI bardzo podekscytowany jest szef i założyciel SQUID, Johan Othelius. Liczy, że nowe rozwiązania pomogą nie tylko czytelnikom, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej, ale także wydawcom, którym zależy na dotarciu do jak najszerszego grona odbiorców.
– Naszym celem jest inspirowanie użytkowników do
czytania treści wysokiej jakości, a jednocześnie pomaganie wydawcom w zwiększeniu ruchu i przychodów — stwierdza przedsiębiorca.