Lifestyle.Lelum.pl Plotki i gwiazdy Jak wyglądałby świat, gdyby mężczyźni mieli okres? Najnowsza kampania reklamowa daje do myślenia
Fot. Screen z filmiku YouTube

Jak wyglądałby świat, gdyby mężczyźni mieli okres? Najnowsza kampania reklamowa daje do myślenia

4 listopada 2019
Autor tekstu: Luiza Pastuszka

Okres w dalszym ciągu jest tematem tabu. Mówienie na głos o menstruacji wywołuje ogólnie poruszenie i kontrowersje. Jeśli zastanawiałyście się kiedyś, jak wyglądały świat, gdyby mężczyźni również przechodzi przez te dni, koniecznie obejrzyjcie jedną z najnowszych kampanii reklamowych. Jej twórcy spisali się na medal.

Reklama marki Thinx, produkującej bieliznę menstruacyjną od momentu pojawienia się w sieci cieszy się ogromną popularnością. Kobiety na całym świecie nie mogą nadziwić się jej prawdziwości, a widok mężczyzn, którzy podobnie jak my zmuszeni są zmagać się z comiesięcznym krwawieniem, całkowicie je zachwycił. Twórcy reklamy ostrzegają, że pod żadnym pozorem nie jest to atak w ich stronę.

Okres wywołuje masę kontrowersji

Szczególnie, wtedy kiedy dotyka on również mężczyzn. Kampania reklamowa, która jakiś czas temu pojawiła się w sieci, ukazuje, jak wyglądałby nasz świat, gdyby to nie tylko kobiety miały okres. Tato, chyba dostałem okres, takimi słowami rozpoczyna się reklama marki Thinx . W tym momencie nastoletni chłopiec podchodzi do ojca, który nie potrafi ukryć swojej dumy. Przecież jego synek w końcu stał się prawdziwym mężczyzną.

Pies

Okres w dalszym ciągu jest tematem tabu.

Następnie zobaczyć możemy faceta, który w nocy budzi się z przerażającym bólem brzucha. Co więcej, na jego pościeli dostrzec możemy plamę krwi. Najwidoczniej okres w tym miesiącu postanowił go nieco zaskoczyć. Kolejny z bohaterów w łazience szkolnej kontroluje, czy na jego białych spodniach przypadkiem nie pojawiły się niechciane czerwone zabrudzenia. Oprócz tego jednemu z uczniów z szafki wypadają tampony, a inni dyskretnie przekazują je sobie pod ławką. Kojarzycie to skądś? Tak do tej pory problemy te dotyczyły tylko i wyłącznie kobiet .

Reklama wywołuje skrajne emocje

Kiedy Kampania pojawiła się na YouTubie, pod postem zawrzało. Do tej pory nagranie udostępnione zostało 538 tysięcy razy. Twórcy reklamy nie mogąc, poradzić sobie ze stale rosnącą liczbą komentarzy zupełnie zablokowali możliwość dodawania kolejnych wpisów.

Na ten moment liczba pozytywnych reakcji to 2,5 tys. razy, natomiast negatywnych 7,8 tys.

Jak myślicie, do kogo w większości należą łapki w dół?

ZOBACZ REKLAMĘ Z MĘŻCZYZNAMI W ROLI GŁÓWNEJ:

ZOBACZ TEŻ:

  1. Ogromne zmiany w umowach na zlecenie. Dostaniesz mniej pieniędzy
  2. 92-latka usłyszała diagnozę, którą wystawił lekarz. Oznajmiła mu, że musi jeszcze pożyć z jednego ważnego powodu
  3. Pies zaczaił się na latającego po pokoju ptaka. Gdy go złapał zrobił coś niebywałego
  4. Na czym polega makijaż permanentny? Wszystko, co musisz wiedzieć
  5. Agnieszka Woźniak-Starak na grobie swojego męża, rozdzierające sceny. Potrzebny był helikopter, serce się łamie
  6. Tysiące Polaków używają popularnego szamponu. Nikt nie wie, że producent ukrywa straszną prawdę
Obserwuj nas w
autor
Luiza Pastuszka

Redaktor działu Lifestyle w Lelum.pl. Ukończyła Dziennikarstwo na lubelskim UMCESie. Pisanie tekstów było jej pasją, odkąd pamięta. To właśnie w tej dziedzinie chciałaby być perfekcjonistką. Miłośniczka zumby, klimatów latino i włoskiego jedzenia. Nienawidzi nudy i monotonii. Optymistka, dla której każdy kolejny dzień to nowa przygoda.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@lelum.pl
plotki i gwiazdy programy quizy