Selena Gomez i Kylie Jenner – czyli najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama
Najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama mogą zawstydzić wasze portfele. To ile za post biorą Selena Gomez czy Kylie Jenner może przyprawić o zawrót głowy. Poznajecie creme de la creme Instagrama.
Podpowiemy wam, że wśród najlepiej zarabiających na platformie znajdziemy zarówno modelki i piosenkarki, jak i sportowców.
Jakie są najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama?
- Selena Gomez – 2 mln złotych za post
- Kim Kardashian – 1,8 mln złotych za post
- Cristiano Ronaldo – 1,4 mln złotych za post
- Kylie Jenne r – 1,4 mln złotych za post
- Kendall Jenner – 1,3 mln złotych za post
- Khloe Kardashian – 1 mln złotych za post
- Kourtney Kardashian – 1 mln złotych za post
- Cara Delevgne – 550 tys. złotych za post
- Gigi Hadid – 450 tys. złotych za post
- Lebron James – 450 tys. złotych za post
Najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama – Selena Gomez
Selena Gomez, której codziennie przybywa ok. 200 tys. obserwatorów, na swoim Instagramowym profilu promowała takie marki jak Puma czy Coach . Warto zwrócić uwagę, że gwiazda nie rozmienia się na drobne. Na jej profilu nie znajdziemy zdjęć, promujących herbatki na odchudzanie czy olbrzymiej ilości ciuchów rozmaitych marek. Zamiast tego, Gomez stawia na wybiórczość w doborze firm, które zamierza promować. Jest to z jej strony bardzo rozsądne posunięcie, bowiem tym sposobem zdobywa ona zaufanie ludzi i podnosi swoją wartość rynkową. Ktoś, kto godzi się reklamować absolutnie wszystko, traci przecież swoją wiarygodność. Polityka Gomez sprawiła, że obecnie na platformie obserwuje ją 140 milionów ludzi na całym świecie. Ostatnia współpraca piosenkarki to ta z marką Puma.
Zatrzymajmy się przy niej na chwilę. Marka Puma kierowana jest do osób, które są nieprzejednane i zdeterminowane do osiągnięcia sukcesu. Są przy tym również uczciwe. Postawienie na Gomez było zatem ze strony PR-owców firmy dobrym posunięciem. Firma Puma powstała po drugiej wojnie światowej w wyniku rozłamu w sklepie obuwniczym, który sprzedawał buty żołnierzom na froncie. Rudolf Dassler założył markę Puma, natomiast jego brat Adolf – konkurencyjnego Adidasa. W ostatnich latach firma założona przez tego pierwszego zaczęła być w tyle za takimi gigantami jak właśnie Adidas czy Nike. Co pomogło firmie stanąć na nogi? Właśnie współpraca z osobami ze świata show-biznesu. Na pierwszy ogień poszła Rihanna. Obecnie na długoterminową współpracę z marką zdecydowała sie Selena Gomez. Wyniki sprzedaży zaczęły znacząco rosnąć.
Co to jest Coach?
Selena promuje także markę Coach. Niewielu z nas miało świadomość, jakie produkty oferuje ta amerykańska marka do czasu, aż zaczęła promować ją Gomez. Teraz każdy fan gwiazdy wie, że firma słynie z luksusowych torebek. W Polsce są one do kupienia na Zalando.
Najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama – Kim Kardashian
Wspominaliśmy już ile za post inkasuje znana z reality show Z kamerą u Kardashanów , Kim. Łącznie jej roczne dochody wynoszą ok. 200 milionów złotych.
Na czym zarabia Kim Kardashian?
Butik odzieżowy DASH – Kim wraz z siostrami założyła go w Los Angeles w 2016. Popularność, którą przyniosło im osławione reality show, sprawiła jednak, że zdecydowały się one na otworzenie kolejnych sklepów. Padło na Nowy York i Miami. Kardashian podkreśla jednak, że obecnie nie stanowi znaczącego źródła jej dochodów, a ona sama nie ma czasu na prowadzenie go. Biorąc pod uwagę, że niedawno urodziła trzecie dziecko, trudno jej się dziwić. Sklep działa jednak nadal, tak samo jak jego strona internetowa. Kto chętny może tam zajrzeć.
Książka Selfish – w 2015 roku Kim wydała książkę, która stanowi zbiór jej najlepszych selfie. Tak się jakoś złożyło, że są one jednocześnie tymi najbardziej roznegliżowanymi.
Marka kosmetyczna KKW Beuty – Kim wypuściła ją na rynek w 2017 roku. Znakiem rozpoznawczym marki są bronzery i rozświetlacze, służące do konturowania twarzy. To właśnie Kardashian zawdzięczamy modę na uwypuklanie naszych kości policzkowych za pomocą kosmetyków, takich jak bronzer.
Perfumy KKW Fragrance – Opakowanie flakonu przypomina ciało Kardashian. Zapach został wypuszczony do sprzedaży w tym roku. Wielu osobom przypadł on do gustu.
To tylko cześć źródeł zarobków Kim. Dotego dochodzi współpraca z markami, rozmaite aplikacje czy własne naklejki na iOSa.
Jakie marki promowała Kylie Jenner?
Podobnie jak Gomez, Jenner firmowała swoją twarzą m.in. markę PUMA. Dużo ciekawsze od odpowiadania na powyższe pytanie jest jednak skupienie się na jej własnej marce – Kylie Cosmetics . Trudno uwierzyć, że szminki, których cena jest w granicach 200 złotych, są wyjątkowe, a ich kolory rzeczywiście nie pojawiły się wcześniej na kosmetycznym rynku. To, co czyni je wyjątkowymi to napis Kylie i wyobrażenie jej ust podczas malowania się produktem. Trzeba przyznać – od strony marketingowej jest to zrobione świetnie.
Jak powstało Kylie Cosmetics?
Młoda dziewczyna, która wychowała się w świecie show-biznesu, mowa oczywiście o Kylie, skazana była na nieustanne wytykanie jej wszystkich wad. W latach młodości miała ona słyszeć, że jej usta są zbyt wąskie i mało pociągające. Ludzie wmawiali jej, że nie jest tak piękna, jak jej siostra Kendall, która stawiała swoje pierwsze kroki w modelingu. A przynajmniej ona twierdzi, że tak właśnie było. Chciała położyć temu kres.
Jenner w jednym z wywiadów przyznała, że bardzo ciężko było jej poradzić sobie z sytuacją, w której wszystkie jej siostry zajęły się własną karierą . Najbliższa jej była oczywiście, starsza o dwa lata Kendall, która dzisiaj chodzi po światowych wybiegach. Kylie pod wpływem owych czynników postanowiła, że musi mieć coś swojego, co pozwoli jej zbudować własną markę i dać poznać się od innej strony szerszej publiczności. To właśnie chęć pokazania światu, że ona też może osiągnąć sukces, sprawiła, że Kylie założyła kosmetyczną markę.
Na jej stronie możemy kupić nie tylko dziesiątki matowych pomadek i konturówek. Dostępne są także paletki cieni do powiek, bronzerów, a także róży. Swoje produkty Jenner promuje za pośrednictwem Instagrama, nie musi zatem wydawać na reklamę dużych pieniędzy. Sama ją sobie robi.
Skoro już jesteśmy przy tym temacie, warto nadmienić, że najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama nie powinny nas zniechęcić do prób zarabiania na tej platformie. Niektórzy mogą myśleć, że nigdy nie zdobędą takiej liczny followersów jak Selena Gomez ani też nie będą inkasować za swoje posty tak horrendalnych kwot, więc po co w ogóle się w to bawić. Takie myślenie jest jednak błędne, bo ok, może nie zostaniemy kolejnymi Selenami, ale wykorzystywanie marki do celów marketingowych czy też zarobkowych nadal pozostaje w naszym zasięgu. Przejdźmy jednak do rzeczy.
Ile osób obserwuje Kendall Jenner na Instagramie?
Kolejną bardzo dobrze zarabiająca na platformie postacią jest siostra Kylie. Instagram modelki i celebrytki, Kendall Jenner śledzi obecnie ponad 93 mln fanów. To tylko kilka milionów mniej od samej Kim Kardashian. Kendall Jenner to dziecko Kris Jenner oraz Bruce’a Jennera aka Caitlyn Jenner.
Jak zarabiać na Instagramie?
Aby zacząć zarabiać na Instagramie trzeba zdobyć określoną liczbę obserwatorów swojego profilu. Jak tego dokonać? Przede wszystkim warto postawić na bycie sobą. W dobrym tonie jest trzymanie swojego profilu w jednej tonacji barw. Czyli, jeżeli zdecydujemy, że mają być to pastele, raczej nie warto wyskakiwać z fotkami na jaskrawo żółtym tle. Zobaczcie na Instagramowy profil blogerki – Jessici Mercedes. Wszystko tam jest spójne, kolory i filtry są bardzo dobrze przemyślane.
Kolejną ważną rzeczą, która przyciągnie ludzi do naszego profilu jest regularne publikowanie Instagram Stories . Warto zadbać, by były one estetyczne, spontaniczne i odkrywały trochę prawdy o naszej naturze. No, chyba że jesteś seryjnym mordercą. Wtedy lepiej się od tego powstrzymać. Publikowanie relacji świadczy o tym, że nie siedzimy w skorupie i nie odgradzamy się od świata grubym murem. Gdy się od tego powstrzymamy, wyślemy komunikat, że o naszym istnieniu dowiedzieć się można jedynie poprzez publikowane przez nas zdjęcia. Dzięki relacjom dajemy naszym obserwatorom do zrozumienia, że są dla nas ważni i chcemy się przed nimi nieco bardziej odsłonić. Poza tym umówmy się, w dzisiejszych czasach film przyciąga bardziej niż zdjęcie. Nawet jeżeli trwa on zaledwie 15 s. O czym jeszcze warto pamiętać, prowadząc konto na Insta?
Musimy wiedzieć, co chcemy światu przekazać. Czy będzie to konto typu foodie, skoncentrowane na podróżach czy może skupiające się na naszych stylizacjach? Musimy wiedzieć, czym chcemy się wyróżnić. Kont z miliardem selfiaczków jest już naprawdę dużo. Serio. Lepiej porzućcie ten pomysł.
Jak zarabiać na Instagramie? – CD.
Ważna jest interakcja z innymi użytkownikami platformy. Regularne serduszkowanie zdjęć (nie wszystkich, tylko tych, które rzeczywiście przykuwają naszą uwagę) i umieszczanie pod nimi komentarzy jest dobrym sposobem na wypromowanie się i pokazania, że wiemy, co w trawie piszczy . Podkreślamy jednak, aby nie lajkować wszystkiego co wpadnie w ręce. Takim zachowaniem tracimy na wiarygodności, a tego przecież nie chcemy. Kolejną bardzo ważną rzeczą jest angażowanie ludzi. Jak to zrobić? Przy okazji dodawania posta lub relacji, zadajmy im jakieś pytanie, nie zawsze musi być ono szczególnie wysublimowane, czasem wystarczy po prostu spytać, jak im mija dzień albo jak radzą sobie z upałami. Rozwiązanie niezwykle proste i diablenie skuteczne.
Zakochajmy się w hashtagach. Tak, tak mówimy calkiem serio. Te śmieszne znaczki niesamowicie zwiększają nasze zasięgi. Zwróćmy uwagę na te, które są najbardziej popularne i dodawajmy je nawet do naszych relacji. Listę najbardziej popularczych hashtagów znajdziecie w naszym artykule, dotyczącym Instagram Stories. TUTAJ
Najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama z pewnością znają dużo z wyżej opisanych sztuczek. Chociaż te tutaj opisywane, nie muszą przywiązywać do nich aż tak dużej wagi. Ich najlepszą promocją jest po prostu ich nazwisko.
Najlepiej zarabiające gwiazdy Instagrama – ZOBACZ ZDJĘCIA:
ZOBACZ TEŻ:
- Kołtuny na włosach – jak pozbyć sie ich bezboleśnie?
- Czego nie można jeść w ciąży?
- Korektor czy podkład – co nakładać jako pierwsze?
źródła: harpersbazaar.pl, elle.pl