Katarzyna Cichopek w niewidzialnych butach. Hit, prezenterka „Pytania na śniadanie” zachwyciła stylizacją
Katarzyna Cichopek bardzo dba o swojego Instagrama i raczej nie wrzuca na niego przypadkowych i niechlujnych zdjęć. Większość postów przedstawia dopracowane, modne stylizacje aktorki i nie inaczej jest w przypadku tego ostatniego. Ta kreacja ma jednak w sobie coś wyjątkowego.
Chodzi konkretnie o nietypowe obuwie, które ma na sobie aktorka. Sama Kasia określiła te buty mianem niewidzialnych ze względu na przezroczyste paski. Ile wobec tego trzeba zapłacić, by móc się pochwalić takim modelem?
Katarzyna Cichopek w nowej kreacji
Wspomniane wyżej buty są ostatnim krzykiem mody. Od jakiegoś czasu wiele celebrytek decyduje się na szpilki czy koturny właśnie z przezroczystymi paskami, które jeszcze bardziej eksponują ich stopy. Te, które ma na sobie Kasia to raptem jeden z kilku modeli tego typu, które można znaleźć na stronie marki, Born2be, z którą aktorka od dawna współpracuje.
Podobnie jest zresztą w przypadku kombinezonu, który na wspomnianej fotce ma na sobie Cichopek . Jest utrzymany w modnych obecnie i bardzo wiosennych, kwiatowych wzorach, a do tego w okolicach ramion zakończony jest szałową falbanką. Ile wobec tego trzeba zapłacić, by móc wyglądać tak, jak jedna z najpopularniejszych aktorek w kraju?
Okazuje się, że naprawdę niewiele. Ten konkretny model butów, który Katarzyna ma na sobie, kosztuje niecałe 160 złotych , ale z kodem rabatowym można go dostać za nieco ponad stówkę. Korzystając z tej samej promocji, kombinezon da się zakupić za nawet mniej niż 100 złotych! Nie ma więc wątpliwości, że to kreacja, na którą stać fanki aktorki i niewykluczone, że część z nich niedługo sobie taką sprawi.
Warto przy okazji zaznaczyć, że wspomniana wyżej współpraca absolutnie nie jest jedyną, której Katarzyna Cichopek się podejmuje. Reklamuje też parę innych marek odzieżowych, również taką, która specjalizuje się w strojach sportowych. Poza tym często promuje także różnego rodzaju kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała.
Niestety, choć aktorka często dzięki takiej aktywności pomaga swoim fanom w znalezieniu produktów w dobrej cenie, jest za to regularnie krytykowana. W zasadzie pod każdym postem sponsorowanym można znaleźć kilka komentarzy, w których ludzie zarzucają jej, że promuje wszystko, byleby dostać za to pieniądze. Ci mniej życzliwy internauci nazywają ją akwizytorką, banerem reklamowym czy telemarketerką.
Zobacz post:
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
- Tuż przed śmiercią Krzysztof Krawczyk podjął kluczową decyzję. Rodzina do dziś nie może się porozumieć
- Ruszyła pilna akcja. Chodzi o zanieczyszczenie toksynami
- Zygmunt Chajzer zabrał głos ws. syna. Aferę skomentował krótko i dosadnie