Joanna Kulig rozbraja pięknem w ostatniej części kampanii Reserved
Joanna Kulig, polska aktorka została twarzą marki Reserved. W samej kampanii marka wykorzystała trzy odsłony. Niedawno wyszła ta najnowsza, ostatnia. W tej odsłonie również wzięła udział popularna aktorka. Zdjęcia i filmik okazały się bardzo zmysłowe.
Joanna Kulig jest teraz na topie. Aktorka niedawno wystąpiła w filmie „Zimna wojna”, który okazał się kinowym hitem. Produkcja opowiada o trudnej miłości dwojga ludzi, którzy nie potrafią żyć ze sobą i bez siebie. W filmie wystąpili również Tomasz Kot, Borys Szyc i Agata Kulesza.
Joanna Kulig twarzą Reserved?
Młoda aktorka została twarzą marki Reserved. Towarzysz jej francuska „it-girl”, Jeanne Damas, która już po raz trzeci bierze udział w promowaniu marki. Kampania została podzielona na trzy części. Wczoraj poznaliśmy już zakończenie całej historii. Jesteście ciekawi co dzieje się w ostatnim odcinku?
Ta część nosi tytuł „Rande vouz” i tak jak wszystkie filmy, została wyreżyserowana przez Gordona von Steinera. W tym odcinku twórcy skupili się na zmysłowości, namiętności oraz wyjątkowości.
Joanna Kulig nie tylko wygląda oszałamiająco. Okazało się, że aktorka potrafi również świetnie śpiewać. Kobiecie akompaniuje jazzowy fortepian. Joanna Kulig w przeszłości wystąpiła np. w programie „Szansa na sukces”.
Ostatnia część przenosi nas w sferę fantazji, marzeń i ponętności. Ten odcinek łączy sen oraz jawę. Jak podaje kobieta.onet.pl, relację bohaterek odzwierciedla przedwojenne tango. Powolna i nastrojowa piosenka „I Can Boogie” towarzyszy bohaterkom przez cały czas. Namiętna wymiana spojrzeń i napięcie, które narasta z każdą sekundą, można od razu wyczuć.
Trzeci filmik kampanii z pewnością zainteresuje każdego. Całość rozpoczynają fortepianowe dźwięki, które wprowadzają widza w odpowiedni nastrój. Namiętność i erotyzm pojawiają się niemal od razu. Delikatny głos aktorki tworzy spójną całość.
Jakie jest przesłanie ostatniej części? Tym razem chodzi o to, że każda współczesna kobieta może wybrać swoją rolę nie tylko w życiu, ale również w tańcu. Obie kobiety wyglądają nieziemsko. Joanna Kulig ubrana jest w czarną, kopertową sukienkę. Jeanne Damas ma na sobie białą, oversize’ową koszulę, która wygląda jak dopiero wyciągnięta z męskiej szafy.
Dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan, twierdzi, że w całej kampanii chodzi o to, że kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna, podaje Kobieta.onet.pl.
Co sądzicie o ostatnim filmie Reserved? Podoba wam się?
ZOBACZ ZDJĘCIA:
ZOBACZ TEŻ:
- Agnieszka Sienkiewicz pokazała swój nieidealny brzuch. Jest z niego dumna!
- Sprawdź, czy jesteś nowoczesną kobietą! Zgadzasz się z tymi 20 zdaniami?
- Najmodniejsze kolory paznokci na jesień. Piękne?
źródła: kobieta.onet.pl, noizz.pl