Lifestyle.Lelum.pl > Plotki i gwiazdy > Jak założyć salon YASUMI?
Adrianna Boryń
Adrianna Boryń 25.08.2021 15:01

Jak założyć salon YASUMI?

YASUMI to jedna z najbardziej znanych marek w branży beauty&SPA. Obecnie w Polsce i za granicą prosperuje 110 salonów, a liczba ta wciąż rośnie. Co zrobić, by zostać franczyzobiorcą brandu, który lubią zarówno kobiety, jak i mężczyźni?

Zanim zrobimy pierwszy krok, należy przemyśleć, do którego progamu chcemy przystąpić. YASUMI oferuje trzy, zależnie od wielkości miasta, liczby mieszkańców oraz posiadanych funduszy na inwestycję.

Yasumi w języku japońskim znaczy relaks. Sieć salonów YASUMI zapewnia nie tylko innowacyjne zabiegi czy japońskie rytuały kosmetyczne dbające o urodę, szeroką gamę kosmetyków inspirowanych krajem kwitnącej wiśni, ale również relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Dlatego klienci tak chętnie korzystają z jej usług. Marka YASUMI jest też bardzo przyjazna dla franczyzobiorców, została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. Co zrobić, by dołączyć do sieci i założyć salon YASUMI? Jakie warunki musimy spełnić i co w zamian dostaniemy?

Podstawą sukcesu w tym biznesie jest lubić ludzi i lubić z nimi pracować – mówi Zofia Bydałek, założycielka i wiceprezes marki YASUMI. – Inwestor nie musi znać się na kosmetologii, na tym mają znać się wykonujące zabiegi kosmetyczki i fizjoterapeuci, których rzetelnie przeszkolimy. Inwestor musi mieć pojęcie o biznesie, ma nim zarządzać, wdrażać rekomendowane przez nas marketingowe działania, budować zespół.

YASUMI Instytut Zdrowia i Urody

Ten program wybierany jest najczęściej. Sprawdza się zarówno w dużych jak i mniejszych miastach. Oferuje najszerszy zakres zabiegów, włącznie z zakresu medycyny estetycznej, która jest coraz bardziej popularna i korzystają z niej klienci niezależnie od wielkości miejscowości.

WYMAGANIA:

  • wejście do programu ok. 250 tys. zł netto
  • lokal własny lub wynajmowany o powierzchni minimum 100 mkw, aby można było wydzielić w nim co najmniej 4 gabinety zabiegowe, najlepiej z wejściem od ulicy, dużymi witrynami i niedalekim parkingiem
  • urządzenie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów YASUMI
  • praca wyłącznie na kosmetykach YASUMI
  • opłata merketingowa 300 zł netto miesięcznie

YASUMI Epil

Program, który sprawdza się w większych i mniejszych miastach. Liczba mieszkańców nie ma dużego znaczenia, ponieważ wiodącą usługą jest tu depilacja, a na nią jest popyt wszędzie. Oprócz depilacji inwestor może oferować inne zabiegi z wyjątkiem tych związanych z medycyną estetyczną.

WYMAGANIA:

  • wejście do programu – minimum 155 tys. zł netto
  • lokal własny lub wynajmowany minimum 80 mkw, najlepiej z wejściem od ulicy i witryną oraz pobliskim parkingiem
  • urządzenie lokalu według standardów YASUMI
  • opłata na działania marketingowe wynosi 300 zł netto miesięcznie oraz % od obrotu, pierwszy rok – 1%, kolejne lata o 1% więcej aż do 5% po pięciu latach funkcjonowania
  • jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 10 tys. zł netto

YASUMI Beauty Point

Program polecany w miastach do 40 tys. mieszkańców. Oferta zabiegowa opiera się na pielęgnacji ciała, twarzy dłoni i stóp.

WYMAGANIA:

  • wejście do programu to minimum 95 tys. zł netto
  • preferowany lokal własny o powierzchni minimum 80 mkw, najlepiej z wejściem od ulicy, witryną, dogodnym dojazdem i parkingiem w pobliżu
  • przystosowanie lokalu do wymagań sieci
  • miesięczna opłata marketingowa w wysokości 300 zł netto oraz % od obrotu, pierwszy rok 1%, kolejne lata o 1% więcej aż do 5% po pięciu latach funkcjonowania
  • jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 10 tys. zł netto

Po wybraniu programu czy też wahając się, który będzie najlepszy, należy skontaktować się z YASUMI najlepiej przez formularz kontaktowy, który znajduje się tutaj lub też napisać maila na adres [email protected]. Z potencjalnym franczyzobiorcą skontaktuje się opieknu franczyzowy i odpowie na wszelkie pytania związane z prowadzeniem własnego biznesu pod szyldem YASUMI.

YASUMI gwarantuje pomoc w wyborze programu, w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej lokalu. Daje możliwość przygotowania projektu lokalu i wizualizacji w 3D. Pomoże również w doborze sprzętu i kosmetyków do zabiegów, przekaże całe know-how, jak prowadzić salon YASUMI i nie popełniać błędów biznesowych.

Zapewni także wsparcie w rekrutacji personelu i jego bezpłatne szkolenia, udostępni skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym słowem franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu. Jest wspierany na każdym etapie inwestycji tak długo, jak tego potrzebuje.

Powiązane
Pazura, Wiśniewski, Kurdej-Szatan
Ile oni mają dzieci? Te gwiazdy to też rodzice. Zgadniesz, kto ma całą gromadkę?