Browar Hoplala. Finezyjne piwo dla każdej kobiety
Hoplala: piwo, które pokochały tysiące Polek. Ambitne młode kobiety postanowiły rzucić wyzwanie branży, która wciąż pozostaje zdominowana przez męski punkt widzenia. I udowodniły, że paniom nie wystarcza już picie piwa z sokiem, a szacunek do klientów procentuje.
Kiedy myślimy o piwie dla kobiet, na myśl przychodzą nam słodkie owocowe smaki lub tradycyjny napój, ale z dodatkiem soku. Kobiety, które stoją za piwem Hoplala, zapragnęły czegoś więcej. Jednak, zamiast czekać z założonymi rękami, same zakasały rękawy i wzięły się do roboty. W ten sposób dały życie marce, której nie sposób pomylić z żadną inną.
Skąd się wzięło piwo Hoplala?
Marka Hoplala została założona przez Dominikę Diller i Martynę Pawluczuk. Między kobietami nie istnieje wyraźny podział na role. Obie warzą piwo , układają receptury, testują i planują. Początki nie były łatwe – w tej branży konkurencja jest naprawdę zaciekła. W czym tkwi tajemnica ich powodzenia?
Zaczynały, mając niewielki kapitał. Ich siłą były kreatywność i determinacja. Ponieważ nieustannie brakowało im środków, musiały większość zadań wykonywać samodzielnie. Jednak przetrwały, a marka zadebiutowała w 2016 roku z czterema piwami: PSZEkulturalna , Piękna, Mądra, Zdolna , Wczasy w Acapulco oraz limitowaną edycją Zimowa Opowieść . W tym momencie mają w portfolio aż dziesięć autorskich smaków, a ekipa liczy sześć dziewczyn.
Krytycy zarzucają dziewczynom, że tworząc piwo tylko dla pań, kreują sztuczne podziały. One argumentują, że ich wytwory są „ kobiece „, bo same są kobietami. Jednak odżegnują się od kierowania swoich wyrobów wyłącznie do jednej grupy.
– […] Dobieramy nazwy i style tak, by pasowały do różnych archetypów kobiet. Stąd te nazwy i opisy „Jaka jest?” na opakowaniu. Nie znaczy to jednak, że produkt jest dedykowany tylko dla kobiet – tłumaczyły w wywiadzie udzielonym portalowi kobieta.pl.
Dziewczyny podkreślają, że siłą ich firmy jest praca zespołowa. Nie tylko osobiście testują każdy nowy smak, lecz także zapraszają do degustacji nie tylko współpracowników, ale i przyjaciół. Od samego początku angażują się także w akcje społeczne. Nie bez powodu jedno ze swoich piw nazwały Czarny Protest . Co więcej, pięć procent zysku z każdego piwa przeznaczają na wspieranie inicjatyw kulturalnych.
Coraz częściej zwracamy uwagę nie tylko na cenę produktu, ale także estetyczne opakowanie, sposób przygotowania, a także filozofię, jaka stoi za marką. Klienci coraz częściej dają wyraz swojemu niezadowoleni z poczynań producenta przez bojkot, petycje albo protesty.
Dziś potrzeba „czegoś więcej”, a piwo Hoplala doskonale odpowiada na te potrzeby. Dlatego znalazło uznanie u tysięcy kobiet. Różnią je poglądy, pochodzenie czy charakter, lecz wiele łączy: cenią sobie wysoką jakość i dobry smak, kochają piękno, a także mają ogromne poczucie humoru!
ZOBACZ ZDJĘCIA:
Hoplala to warszawski browar, który warzy piwo dla każdej kobiety.
Bogata oferta kraftowych piw to nie jedyna zaleta marki Hoplala.
Na wyobraźnię działają również wyjątkowe etykiety i nazwy piw.
Jednym z najpopularniejszych piw jest Czarny Protest .
A Wy, próbowałyście już piw Hoplala?
ZOBACZ TEŻ:
- Kim jest żona Tadeusza Sznuka? Prezenter pilnie strzeże jej prywatności
- Życzenia na walentynki. Wyraź swoje uczucia słowami
- Ile waży Beata Kozidrak? Gwiazda ma 58 lat i boską figurę
- Meghan Markle udowodniła, że w ciąży można wyglądać fenomenalnie. Co za strój!
źródło: kobieta.pl, hoplala.pl