Fryzjerka apeluje do swoich klientów. „Nie bądźcie ohydni, myjcie włosy”
Fryzjerka w social mediach opisuje różne wyzwania, z jakimi muszą się stykać osoby wykonujące jej zawód. Okazuje się, że fach ten jest o wiele bardziej wymagający, niż nam się wydaje. Kobieta w jednym z ostatnich postów zaapelowała do swoich klientów.
Fryzjerka wyznała, że jedną z najtrudniejszych rzeczy w jej zawodzie są mity, w jakie wierzą niektóre klientki.
Fryzjerka zaapelowała do klientów: Nie bądźcie ohydni
Natalie Bolyn jest fryzjerką, która popularyzuje swój zawód w social mediach. Choć jej praca wiąże się z dużą satysfakcją i w oczach wielu jest bardzo atrakcyjna, okazuje się, że ma też kilka wad.
W ostatnim wpisie kobieta wyznała, że najbardziej frustrującą rzeczą dla fryzjerów jest mit, w który wierzy wiele klientek.
– Nie wiem, kto powiedział ludziom, że brudne włosy łatwiej się upina, ale to nieprawda. Tak, umycie włosów dzień przed wizytą sprawia, że stają się idealnym materiałem do układania. Ale to nie dotyczy wszystkich (…) – zauważyła Natalie.
Okazuje się, że niektóre kobiety potrafią nie myć włosów przed wizytą nawet przez 5 dni. Możemy sobie tylko wyobrazić, jak nieprzyjemne jest to dla fryzjerów.
– Nie przychodźcie z niemytymi od pięciu dni, tłustymi i śmierdzącymi włosami, bo kiedy zacznę je przypiekać, ten efekt jeszcze się spotęguje, a nikt nie chce czuć zapachu tłustych od pięciu dni włosów. (…) Morał z tej historii brzmi: nie bądźcie ohydni, myjcie włosy – zaapelowała Bolyn.
Zobacz post:
View this post on Instagram
Źródło: o2.pl
Artykuły polecane przez redakcję Lelum:
1. Nie żyje polski sportowiec. 41-latek był legendą w swoim zespole
2. Z zagranicy przyszła paczka. Adresatem Jacek Jaworek
3. Na zdjęciu ukryta jest panda. Tylko 5% osób jest w stanie odnaleźć zwierzę